6 Aralık 2009 Pazar

''Adını sen koy '' artık beyaz perde'de.


Melis Birkan (Aybige) , Ali İl (Can) , Cemal Toktaş (Ilgaz) , Ahmet Mümtaz Taylan (Harun)
Adını Sen Koy; Aşkla dostluğun, umutla umutsuzluğun, neşeyle acının trajikomik bir dansı...

Can, delice sevdiği Aybige ile bir hafta sonra evlenecektir. Ama hayatının kadınını çocukluk arkadaşı Ilgaz’la tanıştırdığında, garip bir şey olur: Ilgaz’ın Aybige’ye karşı tutumu, şaşılacak kadar soğuktur.

En güvendiği arkadaşının bu tavrı, Can’ın nişanlısından kuşku duymaya başlamasına, Aybige’nin de huzursuz olmasına yol açar. Ama Ilgaz’ın intihar saplantılı ağabeyi Harun çıkagelince, olayların seyri birdenbire değişir. Beklenmedik sırların açığa çıkmasıyla nikâhtan önceki son hafta Aybige, Can ve Ilgaz için hayatlarının sınavına dönüşecektir.

Daha önce sinema okulunda çektiği kısa filmlerle ödüller alan Tuna Kiremitçi, Git Kendini Çok Sevdirmeden romanından sonra, doğup büyüdüğü Eskişehir’e bu kez kamerasıyla döndü.

Şimdi benim bu film ile ilgili görüşlerime gelelm.Melis birkan nedenyle
gitmek istiyorum henüz gitmedim ama internetten araştırdığıma göre film 10 üzerinde 7 puan almış.Bu güzel bişey.Fakat çoğu yorumlarda hiç beklendiği gibi çıkmadığını söylüyorlar..Ben yinede gidicem kararlıym.Fırsat bulup gittiğimde yorumumu hemen yazıcam buraya.Filmin fragmanına bakarsak beni çekiyo kendine açıkçası,gel beni izle diyo :)) Neyse görüşmek üzeree...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.