4 Aralık 2009 Cuma

Boş bi gün.


Bugün okula gitmedim.Aslında gidicektim üstümü filan giyindim ama feci uykum vardı ani bir karar değişikliğiyle gitmek istemedim.Koydum kafayı yastığa oooooh 4 saat daha uyumuşum.Bugün aksattığım derslerimin ucundan tutucam artık fdsajdksl erteleye erteleye bi hal oldu sonra ipin ucunu kaçırınca görüyorum kendimi.Ayrıca bu yaz hiç sınavlara girme niyetim yok.Karnemi alcam yavrum sonra yaz ayını doya doya yaşıycam zaten sonra lanet olası öss geliyor başımı bile kaldırmıycağımı biliyorum.

İlk önce kahve yapmalıyım.Kahve bağımlısı bi bünye olduğumdan dolayı kafein bağımlısı olma yolundayım.İçmeyince olmuyor en fazla 2 gün dayanabiliyorum.O kahve içilcek arkadaş ! :))

Dershanede yok ne mutlu bana.Çok sıkılıyorum ben orda ya. Çok boş bi ortam. Zaten az öğrenci var bi tek derslere girip özel dersleri alıyorum gidiyorum. Duramam çünkü orda hiç bi eğlence bi ekşın yok yani. Çok sıkıcı cidden. Bi rehberlik hocası var görsen allasen bu rehberlikçimi dersin. Çünkü kadın çok soğuk. Bi kere benim bildiğim rehberlikçiler konuşkan olur sıcakkanlı olur öğrencilere karşı yanlış mıyım. Ama bu böyle değil bende öyle değilim haliyle ilk defa bi rehberlikçiyle hiç yakın değilim.

Şimdi biraz nette takılıyım sonra kahvaltı kahve felan derken derse başlıyım.
See you.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.