26 Kasım 2009 Perşembe

Bu haftanın gelişmeleri


Dostum bi kaç gündür iyicene fotoğraf makineleriyle kafayı sıyırmış durumdayım .
Hangisini alsam hangisi daha iyidir diye diye araştırma yapa yapa helak oldum abi.Eğer amatör olarak iyi bir canon ya da nikon markasının modelini biliyorsanız tavsiye edebilirsiniz.

Onu geçte matematikten 45 aldım conim.Kendimi tebrik ediyorum üstün başarımdan dolayı.Yüzyıllardır ilk defa olmak üzere ilk matematik sınavından bir almadım genelde hep bir alırdım da..Bugünde perşembe ve kurban bayramı arifesi nedeniylen okula gitmemeyi tercih ettim çünkü çok saçma sapan dersler vardı yok trafik yok diksiyon bilmem ne..Bedenimizi bile çaldılar yaa koydular resim müzik falan..Napıyım ben resimi hacı napıyım..Hadi küçükkene bana sen ressam olcan güzel resim çiziyon derlerdi ama büyüdükçe resimi sevmemeye başladım nedense.
Garip bi his.
Hımm.

Yakında yaprak dökümü adlı iğrenç dizi bitiyormuş oh çok mutlu oldum.Ne yaprak dökümüymüş kardeşim yapraklar döküle döküle bitmedi lan! Aşkı memnu da bitsin anasını satıyım..Oda iyicene boka sardı her hafta her hafta bihterle behlülün şaapmalarını izlemekten..Garibim ednan beyin böyle hiç b'şeyden habersiz durumda olması kanıma dokunuyo ya hdjskl.

Neyse sevgilerle okuyucular öptüm.

2 yorum:

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.