21 Kasım 2009 Cumartesi

Takılmaca Vol1.

Bayağıdır yazmıyormuşum şimdi aklıma geldi gfhdjksl.
O sil baştan adlı filmi izledim.Normaldi.İlginç bi konusu vardı o kadar.
Bugünün anlam ve önemi var abicim.
Bugün annemler evde yok ehiehi ve akşam evde tekim.
Gittim bi güzel nescafemi yaptım oh mis sonra geçtim internetimin başına kuruldum halada kurulmaktayım.Evde tek olmak bazen güzel bişey.Ben karanlık havayı sessiz ortamı sevdigimden dolayı güzel.Aslında gündüz evde tek olmak iğrenç b'şey.Çoğu kişi özenir,annem gitsede tek kalsam babam gitsede bilmem napsak diye.Yok ya çok sıkıcı valla len.

Kahvemde bitti tüh ya.Ama şimdi gidip yapmaya üşeniyorum burda rahatlık varken ne gerek var şimdi dimi..

Okul notlarımı yükselttiğimden beri 50 den aşşaa notlar beni hiç tatmim etmiyor arkadaş..Kıl oluyorum.Ee bu bünyede ders calısmayı sevmiyor..Çaresizlik içindeyim fhdjksl.

Bide domuz gribi denen şey mutasyona mı bilmem neyemi uğramış.İyicene etrafı sarıyo lan.Hafiften tırsmadım diil yani.Fekat o lösemili çocukların taktiği şeyden asla takmam ağzıma o ne ya .

Neyse çok konuştum ben bi gidiim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.