3 Kasım 2009 Salı

Domuz gribi


Bi domuz gribidir aldı gidiyo arkadaş.Karşı sınıftan biri hapşurmuş bugün,hocaları yırtınmış ''niye hapşuruyosuuuun sen,hapşuruyosan gelme,hastaysan bilmem neysen gelme lan okula,gelme'' diye yırtınmış.

Zaten her dakika üşüyen bi bünye oldugum için kış ayında soğuk suyla elimi yıkamayı pek sevmem.Dur bi dakka hatta hiç sevmem ancak sıcak su olcak öyle yıkıycam.Haliylen bir domuz gribi geldi bünyemi altüst etti lan her dk elimi yıkıyorum.Okulda bir pürel sürmeceler falan.Bu sayede çok güzel bir avantajım var okuyucular,elimi ağzıma sokmuyorum bu sayede tırnaklarımı yemiyorum ve uzuyorlar fhdjsklaş geçen gün dehşetül vahşet şekilde uzamış tırnaklarımı bi ara yemiştim şimdi çok pişman oldum keşke gene öyle uzasalar fdhsjakl.

Bide artık insanlara karşı önyargılı olduk anacım.Biri hapşursa ''kaç kaç hacı kesin bu domuz gribi'' gözüyle bakıyorum.Herkeşlerde benim gibi sanırsam.Şu an bilem bu yazıyı yazarken içerden televizyonun sesi geliii ve diyoki '' İstanbulda domuz gribinden 1 kişi öldü yok bilmem ne altında olan 9 kişi var ''. Ukraynada okullar 6 ay tatil edilmiş ay negzel ya ölürüm ben böyle ülkeye taparım valizimi alıp ukraynaya taşınmak istiyorum. Türkiyedede böyle bir proje olsa manyak olucak. Sabah kalkarık 8'de evde pijamalarla dersimizi dinleriz sonra dayarız kafayı yastığa oh bi uyku çekeriz tamamdır hacı ya daha ne ossun.

(Bkz:musty demir domuz gribi: arkadaş 4 gün rapor aldı.Kendinde değil.İshal olmuş takılıyo.Ateşi varmıymış bilinmiyor pek irtibat kurulmakta istenmiyor çünkü domuz gribi olabülür fhdjkslş.Peki bendemi ishal olsam ? 4gün rapor alsam hı ?)

Neyse artık adios.

2 yorum:

  1. @msty derki 4 gün evde yatmak kadar güzel birşey olamaz :D:D ya kötü tarafı domuz gribi olma ihtimalüm var :D korkma hande benden baska kimseden bulaşmaz bu meret bende yalan oldum zaten :D

    YanıtlaSil
  2. Özendirmesene 4 gün evde yatmak süper bizde bilioz -.-

    YanıtlaSil

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.