14 Ekim 2009 Çarşamba

Ders Aşkı


Son zamanlarda bir ders çalışma aşkı geldi .
Ama bu sadece ezber derslerine yönelik yani matematik falan çalışmak istemiyorum ama el mahkum abicim çalışıcam mecbur .
Son zamanlarda yapmayı en çok sevdiğim şeyde elma yemek .
Evet yanlış duymadınız bu yani bu.
Çünkü yaptığım bişey yok okul yüzünden şu 9 ayıda asosyal olarak geçirdik mi tamamdır.
Sonra ver elini almanya.

Artık okulumuza geçmeyide istiyorum hani.
Okulda sınıfıma girip çıkıp kapı önünde makara yapmaktan başka bişeyde yapmıyoruz . Bugünde ilk 2 ders boştu hadi bundan yararlanıp sosyoloji çalışayım dedim *ders aşkı*.İşte yazdım bişeyler yaptım falan fıstık,şimdi dershaneye gitcem bi daha sosyoloji çalışcam.Hatta bide test çöziyim.Hayatımın ilklerini gerçekleştiriyorum bu aralar düzenli ders çalışmak gibi mesela ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.