24 Ekim 2009 Cumartesi

Yarınki derbinin tahmini.


Bloga ne yazsam diye düşünürken arkadaşıma danıştım ve yarınki derbiyle ilgili birşeyler yaz dedi.İyi fikir evet.

Doğuştan galatasaylı olan ben bu konuda düşüncelerimi yazıcam.Şimdi objektif olucam hiç ''ay gs manyak takım bilmem ne 2 koyarız fenere yapışır ağlara falan'' demiycem hfdjklsş.

Eski konuları açmak istemiyorum :D Kim kime kaç sıfır yenilmiş falan filan :P
Bence tahminen yarınki derbi 2-1 sonuçlanıcak.Ve fener yenicek.
Yanlış duymadınız.
Fakat son zamanlardaki fenerbahçenin gaziantep'e 2-1 yenilmesi onun seviyesini düşürdü bence bu yüzden şuan bi eziklik yaşıyor.Ha tabi durumlar değişebilir.Ama fener hala eski gücündeyse,dediğim gibi 2-1..

Eğer yenersek okula formamı giyip gidicem.Yenilirsek yüssüzlük yapıp yine giyip gidicem :D
Zaten yarın dershane sabah 8:50 de sabahın köründe..Neymiş efendim maç varmış akşama..
Ben uykumdan olmak zorunda değilim ama haksızlık bu !?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.