18 Ekim 2009 Pazar

Genpets ve furby.


Eskiden ''furby'' adında oyuncaklar vardı. Böyle konuşurlardı seni anlarlardı ve sürekli kıçını yırtarcasına bağırırlardı ilgi isteyen yaratıklardı işte.Benim kuzenimde vardı kahverengili b'şeydi.Küçükken hep odasına gittiğimde bitmek bilmeyen odasını karıştırma isteğim ilk önce 1.iç çamaşırı çekmecesinden başlayıp furby'nin olduğu dolaba kadar giderdi.Şimdi kendileri bu yazımı okuyunca gülecek muhtemelen.Hatta dur onu biraz daha güldüriyim.Kız ecem, hatırlıyomusun senin barbie bebeklerin vardı adını hep jennifer koyardık bitanede erkek vardı onunda adı dimitriydi.Sürekli dimitriyle jennifer'ı sevgili yapardık bi ara dimitrinin bacağını kırmıştık gariban, bacaksız geziyordu dimi kuzen :D Neyse burda bütün çocukluğumuzu ifşa etmek istemiyorum :D
İşte bu furbyden kuzenimde vardı ama bi türlü bana açmadı bu robot gibi oyuncağı. Bozuldu falan dedi hdjkslş.Ben hep arkadaslarımdan gördüm böyle sürekli ilgi istiyor küsüyorlardı falan.Bugünde tesadüfen nette dolaşırken bir şey gördüm. ''Genpetsler'' adı altında.Gerçek hayvanların dna'larını mı alıyorlarmış sonra yarattıkları bir robota ekliyorlarmış bu robot acı çekebiliyormuş,ama konuşamıyormuş,duygularını belli edebiliyormuş,yemek yeme olayını bir kabloyla sağlıyormuş,kucağına aldıktan 20 dk sonra gözlerini açıyormuş canlıymış öyle bişey lan gerçekmidir acaba -.-
Böyle bişey varsa süper yalnız eve alırım bi tane onla takılırım yalnızlığıma ortak olur kendileri.Çok ilgimi çekti ama severim ben böyle ilginç şeyleri djksfdslş.Şu resimde gördüğün şey ''genpets'' oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.