17 Ekim 2009 Cumartesi

Paylaşımcı olmak güzel şeydir bu alışkanlığı tüm babalara yükleyelim .

Babamın en çok hangi huyunu seviyorum biliyormusunuz..
Birasını,şarabını benimle paylaşması :D:D:D
Bu gerçekten çok güzel.
Mesela dün cips almıştı birde yanında bira almış bi tane öylesine.Onu ikimiz içtik işte bide bugün almış yine onuda balıkla yerken yine ikimiz içtik.
Zaten babamın başka sevdiğim huyu yok :D

Annem bazen bana alkolik desede
-''nağlaka ya anne bu su gibi anlıyomusun bunla sarhoş olunmuyo ancak extrayla olursun ondada 2-3 tane içersen'' dediğimde babam,
-''mmm extra'yıda biliyor bu.'' diye bıkbıklıyorlar ne ya bilmeyelim mi.Bilelim bilelim.
Yalnız bira şöyle bişey,1 tane içerim en fazla çünkü 2.si bayıyo yani bir süre sonra tadı kötü olmaya başlıyor bana öyle geliyor o yüzden 2ciyi içmek istemiyorum genelde.Bide cips le harika oluyor.

2 yorum:

  1. Bira güzel de ben bitiremiyorum. Sıkıyor dediğin gibi :D Kola daha lezzetliymiş gibi geliyor sonra gjkhng

    YanıtlaSil
  2. Tabi özgem kolanın yeri ayrı kızım 2buçuk litre içsem gene sıkılmam *ayılık*

    YanıtlaSil

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.