15 Ekim 2009 Perşembe

Film

Bugün dershane çıkışı eve gelirken moonflower'n ordan geçtim.
İşte dedim acaba film alsammı? Dur bi bakıyım dedim belki istediğim film vardır diye.
Neyse gittim sordum falan yoktu haftaya getirceklermiş artık o zaman alcam.
Neyse sorduğumda bilgisayar başında bir adam vardı bi filme bakıyordu ama müşteri yani belli.
Sonra neyse ben filmi soruştururken adam ordaydı yine bi kaç istediği filmi bulamamış oda.
Ben dedim ''silbaştan'' varmı felan artık zaten 4-5 kere gidip geldiğim için kasadaki kızla kanki olduk hfdjkls.Adamda meğersem aynı filmi sormuş işte bana bunu söylerken,konuşması çok garipti yani bildiğimiz bir türk ama başka bir ülkede uzun yıllar yaşamış bir insan gibi konuşuyordu.Muhtemelen Almanyada ya da Fransada yaşamış biri olabilir.''G'' harfini falan bi değişik söylüyo çok hoşuma gitti böyle konuşması bende fransızca falan öğrenmek istiyorum ya hdjksl valla ya.Hatta gidip başka bi ülkede yaşamak istiyorum gerçekten. Çok sıkıcı buralar ya durulmaz abicim burda .
Ama o ''sil baştan'' adlı filmi alıcam mutlaka herkes çok beğeniyor.
Öyle işte .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.