17 Ekim 2009 Cumartesi

Quik net -fiber internet ışık hızında!-

1 Haftadır ağzını kırdığımın Quik neti bilgisayarımı etkiliyordu.Tam böyle internete bağlanıyorum birden kopuyor falan br siteyi 3562789 dakikada açıyor falan çokta sinir oldum .
Neyseki babam olaya el attı ve çözdü eki eki -.-
Direkmen quik neti aradık valla yaklaşık yarım saat konuştuk takıldık ettik falan filan sonra bağlanmaya başladı şimdi ise möğkemmel bir şekilde çalışıyor gayette hızlı.
Ah ben bu mutlulukla dershaneye uçarak giderim bugün
Çatır çatır geometrimide yapmaya çalışırım (!)
Okul çok çabuk geçiyor bu arada farkettim ki. O 5 gün bana 3 gün gibi geliyo ''enee tatil olmuş''
diyorum cuma günleri genelde..
Öyle yani hadi öptüm *şapırdatarak* .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ağzını hayra aç götünü bayıra aç hfjdklsş.